Subject: Teade ehitise aadressiga Tartu maakond, Kastre vald, Aardla küla, Lepistu tuleohutusülevaatuste ebaotstarbekusest
From: "Pilvi Rahnu" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: Lepasalu TKM OÜ <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 14:20:05 +0200

T�HELEPANU! Tegemist on v�ljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

�

Palun vabastada ehitis aadressiga Tartu maakond, Kastre vald, Aardla küla, 
Lepistu (EHR kood 104025857) tuleohutusülevaatuse kohustusest tuginedes 
siseministri määruse nr 7 „Tuleohutusülevaatuse toimingud, 
tuleohutusülevaatuse tegemise erisused, tuleohutusülevaatuse akti sisu ja 
teabevahetuse kord�œ (01.03.2021) § 5, lõikele (2) ehitiste kasutusotstarbe 
eripära tõttu. Hoone � omanikuks on perefirma (2 inimest), planeeritud oli 
hoonet kasutada � metsavarumise firma tarbeks, kuid tootmismahtude muutumise 
tõttu seisab kasutuseta ning ei ole plaanis selle omaniku poolt ka 
kasutusele võtta. Ehitisregistri andmed vajavad korrastamist, millest omanik 
on teadlik. Tegu on endise telliskividest lüpsikarjafarmi hoonega, millele 
on millalgi minevikus juurde ehitatud veidi kõrgem ühe suure ruumiga 
laohoone( betoonpostidel, kaetud profiilplekiga). Hoones ühes otsas on mõned 
olmeruumid. Kütuet pole. Inimesi kohapeal pole. Elektripaigaldiste audit on 
tehtud, tulekustutid olemas.

�

Hoone esimene tuleohutusülevaatus on tehtud, puuduseid ei olnud, ülevaatuse 
aruanne on manuses.

�

�

�

Parimate soovidega

Pilvi Rahnu
Tuleohutusekspert, tase 6

AS G4S Eesti
Tartu esindus
Võru 79
50112 Tartu
Mob +372 511 1932
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.g4s.ee/> www.g4s.ee

�

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.